سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

مجموعه ۲۰ رینگتون بسیار جذاب برای گوشی های موبایل

مجموعه ای شامل ۲۰ زنگ موبایل برای این لحظه آماده شده است.این آهنگ ها با فرمت ام پی تری میباشند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردا میباشند.همچنین با توجه به سلایق متنوع شما عزیزان سعی شده است تا در این مجموعه تنوع موضوعی و سبکی رعایت شود.امید است با دریافت این رینگتون ها از سایت سافت دانلود لذت کافی را برده باشید.

.: ادامه مطلب :.

دانلود Sacred مجموعه از 25 زنگ موبایل با کیفیت بالا و کاملا گلچین

دانلود Sacred مجموعه از 25 زنگ موبایل با کیفیت بالا و کاملا گلچین
دانلود بسته Sacred شامل 25 عدد آهنگ زنگ برای گوشی های موبایل که با فرمت Mp3 و کیفیت بالا می باشند در قالب پک Sacred از سایت یک موبایل برای شما عزیزان و هواداران که در یک فایل فشرده در ادامه متن آماده دانلود می باشد.
این زنگخور ها گلچینی از جدیدترین آهنگ های زنگ موبایل و کاملا جدید و اختصاصی از سایت یک موبایل می باشند.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۲۴ رینگتون بی نظیر سیستم عامل iOS 5

مجموعه ۲۴ رینگتون جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند. هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۲۸ رینگتون بی نظیر گوشی Samsung Galaxy S2

مجموعه ۲۸ رینگتون جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت OGG, MP3 آماده شده اند. هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از وب سایت دانلودها دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ١۶ رینگتون جدید و زیبا از گیتار برای موبایل

مجموعه ١۶ رینگتون جدید و زیبا از گیتار ، در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۳۰ صدای زیبا و جذاب سه بعدی

مجموعه ۳۰ صدای سه بعدی جدید و زیبا برای شما کاربران عزیز دانلودها با موضوعات آبشار ، صدای ماشین -صدای وزش باد – هلکوپتر و…  تهیه کرده ایم، این صدا ها از کیفیت بالایی برخوردارند و با فرمت MP3 می باشد ، بهتر است این صدا ها را با استفاده از هدفون در کامپیوتر یا موبایل خود گوش دهید تا صداها با کیفیت سه بعدی واقعی شنیده شوند. هم اکنون میتوانید این مجموعه را  از سایت بزرگ  دانلودها دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ٢٠ رینگتون جدید و زیبای موبایل

مجموعه ٢٠ رینگتون جدید و زیبای موبایل ، در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

۳۰ زنگ فوق العاده زیبا و با کیفیت مخصوص اس ام اس

سری هفدهم مجموعه ۳۰ زنگ فوق العاده زیبا و با کیفیت مخصوص اس ام اس

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ اس ام اس گوشی خود اهمیت می دهید امروز برای شما مجموعه ای ۳۰ تایی از بهترین رینگتون ها مخصوص زنگ اس ام اس را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با مدت زمان کوتاه  و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این مجموعه فوق العاده را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

مجموعه ۲۰ رینگتون SMS بسیار زیبا و جذاب برای موبایل

مجموعه ۲۰ آهنگ اس ام اس جدید و فوق العاده زیبا در سایت دانلودها در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است، این رینگتون ها از کیفیت بالایی برخوردارند که با فرمت MP3 آماده شده اند . هم اکنون می توانید این رینگتون ها را از سایت بزرگ دانلودها دریافت کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

۳۰ رینگتون فوق العاده زیبا و با کیفیت برای موبایل

سری هفدهم مجموعه ۳۰ رینگتون فوق العاده زیبا و با کیفیت برای موبایل

اگر شما هم از جمله افرادی هستید که به زنگ گوشی خود اهمیت میدهید امروز برای شما مجموعه ای ۳۰ تایی از بهترین رینگتون های موبایل را برای شما عزیزان آماده کرده ایم .با امید اینکه بتوانیم رضایت شما را جلب کنیم. قابل ذکر است این زنگ ها همگی دارای کیفیت بالا و با فرمت MP3 میباشند و از میان صدها زنگ گلچین شده اند. هم اکنون میتوانید در ادامه مطلب این مجموعه فوق العاده را از سایت ایرانیان دانلود دریافت نمایید.

 

.: ادامه مطلب :.

زنگ آرام بخش در قالب پک Breezy Ringtone

http://www.dl.yekmobile.com/yekmobile/7/relax-ringtone-10-%5BYekMobile.Com%5D.jpg
مجموعه Breezy Ringtone شامل 10 عدد زنگ بسیار ملایم و شیکی که در یک فایل فشرده  آماده سازی شده است.این زنگ ها  که بسیار آرام بخش و در عین حال بسیار هم شیک هستند با کیفیت بالا و مدت زمان بالا و فرمت MP3 هستند.اگر در انتخاب زنگ گوشی خود خیلی دقت میکنید و وسواس خاصی دارد این مجموعه حتما به شما کمک میکند تا زنگ مورد علاقه خود را از بین یکی از همین ده زنگ موبایل انتخاب کنید.

 

.: ادامه مطلب :.

زنگ موبايل استايليش Stylish Rington

زنگ موبايل استايليش Stylish Rington
زنگ موبايل يكي از مواردي است كه برروي گوشي هاي موبايل مشترك است و علاوه بر آن داراي طرفداران بسيارزيادي مي باشد.مخصوصا اينكه اين مجموعه بصورت گلچين شده و روي يك فايل فشرده قرار گرفته باشد و كافي است تا براي دريافت آن روي لينك دانلود كليك كنيد و تمام زنگهاي گوشي را دانلود كنيد. در سايت يك موبايل هموراه به همين صورت زنگخورها قرار ميگيرد.امروز نيزپك استايليش را براي دانلود قرار داده ايم تعداد آهنگهاي موجود در اين پك 30 عدد و فرمت آنها MP3 مي باشد.

 

.: ادامه مطلب :.
http://soroushsms.ir/

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxblog.com

سافت دانلود

مجموعه ۲۰ رینگتون بسیار جذاب برای گوشی های موبایل

سافت دانلود

سافت دانلود